2000 yılından itibaren tel endüstrisinin merkezi sayılan İstanbul ( Karaköy ) de faaliyetlerine başlamıştır.
2009 yılında ise amaç ve portföyünü geliştirmek için;
"ANADOLU TEL DOKUMA SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ." ünvanı ile yeni bir yapılanmaya girip İstanbul ikitelli organize sanayi bölgesinde 50 çalışanı aşkın, 1000 m2 alanda hizmet vermektedir.
POLİTİKAMIZ, MÜŞTERİLERİMİZE KALİTELİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR HİZMET SUNMAKTIR.
Kalite, müşteri memnuniyeti, insan odaklılığı ve çevre duyarlılığı değerlerimizden taviz vermeden,modern teknolojiyi kullanarak, müşterilerimize inovatif ve sürdürülebilir çözümler üreten global bir firma olma.
Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak için üretim yeteneklerimizi ve stoklarımı geliştirmek.
Ülkemizde üretilemeyen ve ithal edilen filtre sistemlerini kendi bünyemizde Ar-Ge ve Ür-Ge yaparak üretebilmek ve müşterilerimizin yurtdışına bağımlılıklarını azaltmak ve bu şekilde ulusal ekonomiye katkıda bulunmak.
ANADOLUTEL tel sektöründe hizmet veren ve sektöründe öncü olmayı hedefleyen firmamızda, müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde sürekli kılmak doğrultusunda sürdürülen politikamız;
-
Müşterilerimizin gelişen ve değişen ihtiyaç ve beklentilerini kusursuz olarak karşılamayı, ürün ve hizmet kalitemizi sürekli kılmayı,
-
Tedarikçilerimizle bütünleşmeyi ve sürekli gelişmekte olan tedarikçi- ANADOLUTEL -müşteri zincirini oluşturmayı,
-
Üretim girdilerini ve teknolojisini sürekli iyileştirerek sonraki nesillere teslim edilecek olan doğal çevreye zarar vermemeyi,
-
Hizmet veren personelimizin gerekli sorumluluk düzeyinde olmasını, iyileştirme ve geliştirme bilincini sürekli önemsemesini, eğitim ve kalifikasyonlarını daima en üst düzeyde tutmayı,
-
Ulusal ve uluslararası yasa ve değerlere uymayı, kalite yönetim sisteminin inanılarak uygulanmasını, taviz verilmeden devamlılığını sağlamayı, tüm iş süreçlerinin ve kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini öngörür.
-
BÜTÜN PAZARLARDA BAŞARILI REKABET
-
GÜLER YÜZLÜ HİZMETİ SUNMAK
-
KALİTEDEN ÖDÜN VERMEYİN
-
KAYNAKLARIN TASARRUFLU KULLANILMASI
-
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
-
SÜREKLİ EĞİTİM, İYİLEŞTİRME VE GELİŞTİRME FELSEFESİNİ YAKALAMAK
-
ÜRÜN / SİSTEM KALİTESİNDE SÜREKLİ İYİLEŞMEYİ SAĞLAYAN
-
YÜKSEK KALİTEYİ EN HIZLI ŞEKİLDE VE HER DEFASINDA SUNMAK